marți, 15 ianuarie 2008

Stau si ma-ntreb !!!


Da, si asta e o chestie. Sa iti iei asa din cand in cand, de preferinta cat mai des, un timp in care sa stai de vorba cu tine insuti\insati si sa iti pui diferite intrebari. Sa-ti cercetezi inima si mintea, universul interior cat si cel exterior. Sa stai asa ca in filmele acelea s.f. sau paranormale in care cineva se vede pe el insusi din afara propriului corp. Daca nu poti sa faci acest lucru, du-te la Oglinda: dar nu la cea din baie, ci la aceea care o ai la capatai sau pe birou: Scriptura. Apropos, stiti ca oglinda te minte? Nu te poate arata asa cum esti in realitate.


Ziceam ca modul in care trebuie sa ne analizam pe noi insine este in lumina patrunzatoare a Scripturii. Prea de multe ori ne vedem pe noi insine asa cum ne vad altii. Si asa cum oglinda minte, ne mintim si noi cu privire la propria noastra persoana. Nu ne uitam la ce frizuri avem, la hainele pe care le purtam, la cuvintele pe care le folosim, la gandurile care ne trec prin cap in diferitele situatii in care ne aflam, (ce spuneti daca fiecare gand urat care iti trece prin cap ar fi un glonte de razboi?) la atitudinile pe care le avem, etc.


Ne mintim pe noi insine intr-un mod amarnic. Suntem atat de indulgenti cu persoana "je" si atat de critici si duri cu ceilalti. De ce oare? Stai si intreaba-te. Eu unul m-am saturat pana peste cap de minciuna asta penala care mi-o "baga pe gat" eul meu in fiecare zi. Stii ceva domnule eu, mai lasa-ma domnule cu indemnurile astea firesti si dracesti pe care mi le tot bagi sub nas ! Vreau si eu sa FIU CEEA CE AM FOST CREAT DE DOMNUL MEU SA FIU, nu tot gunoier, murdar, ignorant, firesc, supt de pasiunea pentru visul meu!


Vreau sa fiu TREAZ in toate lucrurile! Cu toata fiinta mea: cu freza mea, cu blugii mei, cu bocancii mei, cu atitudinea mea...este o emisiune tv VREAU SA FIU MARE VEDETA. Stau si ma gandesc cat de real e titlu asta: te uiti in jurul tau si poate mai ales in fiinta ta si nu vezi nimic altceva decat subterfugii ale acestui titlu: vreau sa fiu mare vedeta. Acum titlu in sine nu e cu nimic nociv pt fiinta mea sau a ta. Conteaza in ochii cui vrei sa fi MARE VEDETA !


Nu stiu despre tine, dar eu sunt 100% deacord cu fratele mai mare Pavel scriind Galatenilor in 1:10 "Caut eu oare sa fiu MARE VEDETA in ochii oamenilor sau in ochii lui Dumnezeu? Caci daca as cauta sa fiu MARE VEDETA in conceptia oamenilor, n-as mai fi robul lui Cristos! " (adaptare personala)


De la Adam si pana in ziua de azi s-au dus razboaie de liberare, sau eliberare de catre diferite categorii de oameni...si inca se mai poarta. "Fii liber, dezlantuieste-te" e sloganul tineresc in ziua de azi. Cat despre mine si familia mea, noi nu vrem sa fim liberi, nici MARE VEDETA in ochii lumii, ci...Robii lui Cristos. Asta-i telul vietii mele, o parte din visul meu: sa devin pe zi ce trece tot mai mult si mai mult, Robul lui Cristos.


Adu Doamne Isuse trezirea in Bazna si in Romania!Supune-ti toate lucrurile! Si te rog, INCEPE CU MINE!

Niciun comentariu: