vineri, 4 ianuarie 2008

Acesta e Regele meu


Il cunosti pe Regele meu?

Traim intr-o lume care a luat-o razna. Cine poate nega faptul ca Isaia 5:20 nu se implineste in fata ochilor nostri? IN aceste zile se pare ca raul are castig de cauza. Se pare ca vocea bisericii a fost redusa de tot la tacere, in timp ce oamenii accepta orice aud inafara de adevar. Chiar si cei care sunt in biserica vor sa auda doar acea parte din Cuvantul lui Dumnezeu care se potriveste modului lor de viata.

In timp ce ne apropiem mai mult ca niciodata de a doua venire a lui Cristos, stau si ma intreb cati dintre noi care auzim glasul Lui de a ne apropia de Nunta Mielului nu vom fi lasati in urma. Credem ca venirea Domnului e mult mai aproape decat cred unii. Ma si mir cum de nu a venit inca.

Chemarea mea, sa predic Evanghelia, sa pastoresc aceasta biserica nu imi permite sa tac. Sunt fortat, constrans sa strig aceste lucruri de la amvon pentru toti aceia care au urechi de auzit: ISUS VINE CURAND: VEGHEAZA SI ASTEAPTA. PREGATESTE-TE PENTRU ACEA ULTIMA CALATORIE SA-L INTALNESTI PE REGELE MEU. Astept cu nerabdare acea zi. Trebuie sa-L vad neaparat pe Regele meu.
Il cunosti tu pe Regele meu? Il cunosti asa cum ar trebui sa-L cunosti? Da-mi voie sa-ti spun cateva lucruri despre Regele meu. O sa folosesc cateva cuvinte folosite de un mare predicator pentru a incerca sa ti-L descriu:
· Regele meu este - Regele evreilor
· Regele lui Israel
· Regele neprihanirii
· Regele vesniciilor
· Regele cerurilor
· Regele slavei
· Regele regilor si Domnul domnilor ------IL CUNOSTI?


· El este un rege suveran
· Dragostea Sa fara margini nu poate fi masurata
· Este pe de-a-ntregul atotputernic
· Este pe de-a-ntregul onest
· Este nemiscat pentru vesnicie
· Este in mod imperios tare
· Este in mod impartial plin de mila
· Este plin de har-----------------------------IL CUNOSTI?


· El este cel mai mare Rege care a trecut vreodata orizontul acestei lumi
· Este Fiul lui Dumnezeu
· Este Mantuitorul pacatosului
· Este capodopera civilizatiei
· Este fara asemanare
· Este primul din toata zidirea
· Este cea mai elevata idee din literatura
· Este cea mai importatnta persoana din filosofie
· Si este singurul calaificat sa fie un Mantuitor mai mult decat suficient----IL CUNOSTI?




· El da tarie celui slab
· Este disponibil pentru cel incercat si ispitit
· El intareste si sustine
· El pazeste si calauzeste
· El iarta pe datornici
· El elibereaza captivii
· El vindeca bolnavii
· El curata leprosii
· El binecuvinteaza pe cei tineri si cinsteste pe cei in varsta
· El apara pe cei slabi si rasplateste pe cei harnici------------------IL CUNOSTI?




· El este cheia catre cunoastere
· El este izvorul intelepciunii
· Este usa catre eliberare
· El este calea catre pace
· El este drumul inspre neprihanire
· El este autostrada catre sfintenie
· El este poarta catre Glorie---------------------------------------IL CUNOSTI?





· Bunatatea lui e fara margini
· Harul Sau este indeajuns
· Jugul Sau este usor
· Povara Lui nu e grea---------------------------------------AS VREA SA VI-L POT DESCRIE





· El este indescriptibil,de nedescris
· El este incomprehensibil, de neinteles
· El este invincibil, de neinvins
· El este irezistibil
· Nu ti-l mai poti scoate din minte
· Nu poti trai fara El
· Nu poti sa-l parasesti
· Frariseii nu l-au putut infrunta
· Si au aflat ca nu-L pot opri
· Pilat nu a gasit nici o vina in EL
· Irod nu L-a putut omori
· Moartea nu s-a descurcat cu El
· Si mormantul nu L-a putut tine---------------IL CUNOSTI?



Daca ceea ce ti-am spus pana acum despre El in aceste cuvinte palide, nu te-au facut sa-ti dai seama cine este iti mai spun doar atat:

· Lui i S-a dat numele care este mai presus decat orice nume, pentru ca in numele Lui sa se plece orice genunchi al celor care sunt in ceruri, pe pamant si sub pamant. El este singurul vrednic sa primeasca slava cinstea onoarea si multumirile pentru ca a rascumparat prin sangele Lui oameni din orice familie, orice norod si orice semintie. Orice limba va marturisi intr-o zi ca El este DOMNUL.
· Numele Lui este MINUNAT, SFETNIC, DUMNEZEU TARE, PARINTELE VESNICIILOR, LEUL DIN TRIBUL LUI IUDA, MIELUL LUI DUMNEZEU CARE RIDICA PACATUL LUMII, EMANUEL,

El este FIUL LUI DUMNEZEU----------------ISUS CRISTOS. Da, acesta este regele meu!!!!!!
IL CUNOSTI???

Ma straduiesc sa-L cunosc mai bine. Vreau sa-L cunosc mai mult. Vreau sa-l slujesc mai bine. Imi cunosc bine identitatea- sunt un copil al Regelui meu, sunt adoptat ca si copil al lui Dumnezeu, nascut din nou prin sangele Regelui meu, parte din Mireasa Lui, preot din semintie regala.

Am un nou nume, scris in Cartea vietii si viata vesnica totul din partea Regelui Meu. Acest Rege care te-a ales, te-a chemat si te-a ridicat din mocirla vietii tale vechi are lucruri marete pregatite pentru tine.Nu-ti fie teama de raul care pare sa triumfe, deoarece este o iluzie, o inselatorie a celui rau. Intunericul nu va ramanea totdeuna pe pamant. Regele meu n-a pierdut niciodata, niciodata vre-o batalie si cand El va reveni, raul va disparea odata pt totdeauna.

Regele tau, te tine in propria Lui mana. Tatal din ceruri te tine strans la pieptul Sau, te sprijineste, te protejeaza de orice furtuna care se poate abate asupra ta, si nu te va dezamagi nicicodata.


· Si ce daca lumea din jurul tau este impotriva ta
· Si ce daca se pare ca toti vor sa te lucreze pe la spate pentru a te dobori
· Si ce daca prietenii tai se intorc impotriva ta si scuipa cu veninul unei vipere
· Si ce daca propria ta familie nici macar nu incearca sa te inteleaga
· Si ce daca colegii tai te ocolesc
· Si ce daca vecinii tai te barfesc
· Si ce daca lucrurile din viata ta nu merg asa cum ai vrea tu sa mearga
· Si ce daca nu ai lucrurile pe care ti le-ai dori sa le ai?
· Si ce daca....


Scriptura spune ca toti acestia vor vedea venind acea zi in care eforturile lor de a ti se opune vor fi distruse si vor trebui sa stea in fata Regelui tau si sa fie dati de rusine pentru tot ceea ce au facut impotriva ta.

Apocalipsa ne spune ca atunci cand vom ajunge in Ceruri Dumnezeu ne va sterge orice lacrima din ochi, orice durere va fi luata si raul nu va mai fi. Toti aceia care te-au asuprit sin cauza ca nu te-ai inchinat acelorasi idoli ca si ei, nu vor mai fi de gasit. Toti aceia care au refuzat sa mai fie prietenii tai din cauza ca ai ales sa-L slujesti pe Dumnezeu, for fi deja disparuti, legati impreuna cu diavolul pe care au ales sa-l slujeasca.
Regele meu este de neinvins si pentru aceia carora va plac jocurile video El este cu adevarat in God Mode. Nu am nimic de ce sa ma tem deoarece Dumnezeu este Cel care m-a rascumparat si m-a mantuit si tot El este acela care va merge pe cale impreuna cu mine pana la capat.

· Regele meu ma aude atunci cand Il chem.
· El va purta de grija nevoilor tale si alor mele.
· Te va ajuta in vremuri de stramtorare
· Te iubeste si vegheaza aupra ta pentru ca esti lumina ochilor Sai
· Niciodata nu te va lasa si nici nu te va parasi

Omenirea va trai acea zi cand orice om care a umblat vreodata pe fata acestui pamant va fi fortat sa se plece in fata Regelui meu. De ce sa nu te pleci inca de pe acum in fata Lui si sa recunosti Suveranitatea Lui? De aceea te intreb:

Il cunosti tu pe Regele meu in seara asta? L-ai intalnit vreodata cu adevarat? Azi Isus Cristos poate deveni si Regele tau!!!


Pastor, 25.12.2007
Moldovan Ionatan Sr. Partasia Vietii Crestine

Niciun comentariu: